Semak Duit

12 August 2010

2 Ramadhan: Cadbury Eyebrows (official version)

Perut macam biasa la..tengah berbunyi nie.krukk..krukk...lapor.. (tak baek la posa2 ckp cmtue)

Aku teringat coklat ler...tapi aku tng sakit gigi nieh..nk mkn ubat posa..

Sambil aku melayan sakit gigi nie. Aku teringat kt iklan Cadbury..Aku rasa cam aku nk wat ja cam dlm iklan nie..
First time aku tengok iklan nie..
aku terus tersenyum...hahaa..lawak la..

Pastue aku terus carik kt youtube sbb aku suka tengok iklan nieh...

JOoom kita nikmati iklan nie tanpa cadbury
 (nk kena beli sendiri)hehe



p/s : aku buka youtube kt umah tau..bukan kt opis..

9 comments:

ALYN_C3N1 said...

wow!!...mana gmbar cadbury nya??..hehe..aduhai tak tahan nk balik nie..

peaNut said...

suka gak tgk iklan ni....kening pun ikut berkerut gak nengok nya..hihi

:: p R i n c E s S _ N :: said...

suke jgk iklan eyebrow tu..cute..

mya said...

haah, bila bulan puasa tak molek cakap lapar walaupun hakikatnya mmg kita lapar. he he..

selamat berpuasa yang :)

~♥ iella ♥~ said...

mya : tak leh ckp lapar tapi mulut nie kan slalu ckp cmtue...nie sbb iman tak kuat kot..hehe

selamat berpuasa jugak...

salam perkenalan...

^_^

~♥ iella ♥~ said...

princess_N :iklan tue dah dpt nama baru..iklan eyebrow..hehe...

~♥ iella ♥~ said...

princess_N :iklan tue dah dpt nama baru..iklan eyebrow..hehe...

~♥ iella ♥~ said...

peanut : iklan nie membuatkn kita turut terikut..hehe..terasa kening kita sama naik...

Redbloodsnow said...

1ST TIME ZIE TGK IKLAN TUH KAN, YG. TERGELAK ZIE TAW. CAM KELAKAR JEK 2 ORG BUDAK TUH AH..HEHE

Friends