Semak Duit

21 September 2010

Kesian kat aku..kesian gk kat handbag aku..cedihnyaa rasa...

Handbag nie aku terima sebagai hantaran perkahwinan aku. Nak kata mahal,tak la..sbb aku terima mana yg termampu jer..Kalau bagi aku mmg dah rasa mahal la..nasib bek bukan guna duit aku (kan hantaran,guna duit husband aku la..)
Seronok,xcited gila2 nk pakai handbag nie samapai aku menghitung hari utk pakai handbag nie dan bukannya aku menghitung hari utk menjadi isteri..hihi..Teruk betol aku nieh..!!

Tapi kebahagian dan keseronokan aku tak berpanjangan. Ku sangka panas tetapi hujan di tengah ari..huhh..
handbag aku dah nk tertetas @ lebih mudah nk paham, dah nk terputus!! Gerammm..geramnyaaaa aku.. Aku guna rasanya tak sampai sebulan pun. Aku bukan wak batu bata atau besi2 berat yg leh nk putus.
Korang tengok gmbr kat bawah tue..tinggal ckit lagi ja..aku fruss nieh!

Aku nk carik kedai yg leh jahit handbag sbb aku sayang sgt handbag nie.

Handbag hantaran tuee...


aku sedih..sekarang aku guna handbag yg beli kt uptown ja..handbag murah..tapi aku ada ternampak dah ada orang pakai handbag murah nie kt opis aku tapi warna ja lain...

Adoiiyaa...
nk kena tukar handbang lagik..!

2 comments:

jeBateja said...

Hang pakai je lah beg plastik merah kat kedai tu...kalau sama pun dgn org lain pun....org tak kisah punyer.....ahakz

~♥ iella ♥~ said...

beloi..betoi..knpal atak guna akal yg berguna nie..!!beg plastik..Spa nk kata lagi..

Friends