Semak Duit

24 September 2010

Nasib baik aku tak kena tahan gn pak polisi

Elok aku keluar umah nk g kerja baru aku ingat yang aku nie ada wat salah. Kalau nasib tak baik aku memang dapat musibah.. Hari nie dah 24 September 2010. Dah seminggu aku perasan yang aku ada wat salah. Tapi yang betulnya aku dah nak masuk 2 minggu aku wat kesalahan.

Kesalahan jalan raya! Kalau nasib tak baik,comform aku kena saman gn pak polisi..Korang tngk gambar kat bawah tue..korang zoom tengok kat Tempoh...Korang tengok tarikh tamat bila?? 12/09/2010!!! Aku memang Hero la bila aku g kerja,balik kerja,g jejalan wak keta gn lesen tamat tempoh..hihi

Tapi ari nie aku dah tak wat salah lagi sbb aku dah renew lesen aku dah..Tahun depan aku lupa lagi. Memang tiap2 tahun aku akn lupa tarikh tamat tempoh tue dan memang tiap2 tahun la aku renew lesen lambat.hihi
(nak wat cmna,aku kan PM..sibuk memanjang..)

Terima kasih kat opismate aku yang sudi tolong aku g renew lesen kt post office td. Aku sebuk lagi wat keja pagi tadi..nasib bek ada opismate yg tak berkira..
(dia pun nk g bayar bil,kira okey la..)..

Thanks Ija Nija (nama samaran)

12/09/2010 - 23/09/2010 aku guna lesen yg tamat tempoh




No comments:

Friends