Semak Duit

26 September 2010

Setelah lama bertahan..akhirrnya hilang jua..

Aku nak bercerita pasal inai aku ja sebenarnya..Inai yang aku pakai pada 27 Mei 2010 akan hilang.. Dah tinggal ckit ja lagi nie..Kalau aku potong sekali lagi comform habis terus inai kat jari tngn aku kecuali di ibu jari..kat kaki pun sama gk..

Rasa sayangnya inai tue..Dulu aku rajin pakai inai.Tapi kali nie pakai inai ada perasaan lain..Ya la,perasaan mesti la lain sbb kali nie pakai inai sbb nk menjadi isteri.

Aku harapkan walaupun inai makin menghilang tetapi perasaan kami berdua suami isteri tetap akan teguh sampai bila2..Insyallah...

Korang tengok inai tue..ckit lagi ja..


nnt nak beli inai yg mydin..nak pakai gk inai..hihi

2 comments:

jeBateja said...

Ko beli spray oren jerk....spray kan jerk....lawa gak oooo

~♥ iella ♥~ said...

a'a..ingt nk wat cmtue gak..leh tahan lama ckit kan..kan..jebateja??

Friends