Semak Duit

04 October 2010

cerita nie dah basi sbb dah terbiar hampir seminggu lebih...

Kami nie wat rombongan ke Taiping.
Rombongan hanya 1 bijik keta! Org panggil rombongan ka?hihik...ikut suka aku la..
Kalau kata nk g umah kenduri tue kira rombongan lah.
Bila kluar dari umah 1 bijik keta, tapi bila smpai umah kenduri dah jadik 2 bijik keta...
jadik,bila dah samapi umah kenduri aku dah jadik pening. Ramai orang ooOoo... pusing sana nmpk sedara aku, pusing sini nmpk adik beradik aku, pusing situe nmpk pak menakan aku, pusing-pusing nmpk semua family aku..

Rombongan yg 2 bijik keta tue kalut nk mkn nasi kt dlm umh kenduri tapi aku with aku punya asben mkn berdua kt bawah khemah...Baru ada 'fill' mkn nasi kenduri sambil berpeluh2.. Puas ati kami dua orang! dah habis mkn kami pun g gak ke umh kenduri..Tapi len la cita tuan punya umh kenduri nie sbb umh tuan punya kenduri tak da apa2 prsiapan pun, tapi segala pelamin, makan beradap, pintu gerbang pa bagai semua ada kat umah depan (umh depan merangkap umh tok pengantin)

Aku bercerita bagai nk gak. Tapi nama pengantin pun aku tak g tau kan?? Mana la tau klu2 terkena gn kawan2 blog aku yg tersayang nie..

Aku sedara belah pengantin pompuan
Pasangan Pengantin Yang Diraikan
Nadia & Aliff
(betul ka erkk?? Aku nie rasa cm first time jumpa pengantin masa raya lepas..sembang pun x penah..hikhik...- seronok lak...)

di alamat :
Kamuning, Taiping, PERAK

Nnt kat bawah aku tunjuk gambar pengantin okey..!
sebab
Aku nk tunjuk gambar asben kesayangan aku nie dlu..heeemmm

Asben aku nie dah ada tanjak nk jadik bapak kot...Korang tengok la..


yg jadik mangsa untuk bergambar adalah "Si Kecik' nie la..

Tapi yg lawak tue gambar nie (asben aku yg snap)

hihihi
Aku posing bersama moto aiskrim kegemaran ramai

sblum tue nk tunjuk En Aiskrim..hihi  (Aku sempat ambik 1 aiskrim)



-Nie gambar pengantin-

gambor nie di 'snap' arah tepi sbb aku malas nk buka kasut masuk umh



Baru nmpk ckit muka manis pengantin

Masa utk pulang..!!!
Aku gemuk sbb angin masuk dlm baju..Aku tak gemuk tau...!


lupa nk tunjuk >>> keta pengantin (dari arah bontot..hihi)


dah g Taiping tue tak sah la bila tak beli buah nie

Korang teka la buah apa okey..

Tapi nasip tak baik..tetiba ja air cond keta aku rosak..Kebetulan plak ari berkenaan ujan...Terpaksala aku jd waiper dari dlm..adoiyaaa..

No comments:

Friends