Semak Duit

04 October 2010

Dah pergi kenduri, kita singgah open house plak..

Bertempat di Aprmen Seri Delima, JURU



Umah Pak sedara aku a.k.a Pak Chik



            - semasa di dalam kereta -

Bila sampai ke destinasi, aku gn asben tunggu di bawah dulu sblm nek ke umah sbb perut kami kenyang dan mengah sgt sbb asben aku tak tau ada open house. So, dier dah beli cucur udang gn air.. cucur udang yg dah ditaruk kuah skali.. Kalau nk kasi kat Pak Cik aku pun rasanya tak da sapa nk mkn sbb dah bercampur aduk "cucur with kuah kacang". kami terpaksa belasah mkn dulu di tingkat bawah..Sambil2 tue tangkap gambor dlu..




Dah habis kenyang dan dah lepaskn 'gian' kami pun nek ke umah..

Aku terlupa nak tangkap gambar makanan yg dihidangkan la...
 Tapi aku cita la cikit..
Mak Chik aku wat khow teo dan bihun tomyam, bubur kacang gn roti potong, puding... Apa lagik??Aku lupa dah la..tapi semuanya sedap dan mengenyangkan...

gambar yg menjadi bukti aku dah smpai ke open house Pak Chik

1 comment:

ardinihumaira said...

;D beestnya makan2

Friends