Semak Duit

04 October 2010

Mus..mus....mustajab

Korang rasa mana yg terbaik utk aku?
Aku bg tau kt korang apa mslah aku okey!

Sekarang berat badan aku dah menjangkau 55kg!
(korang mesti percaya)

Perut aku makin membOncit
(smpai ramai yg tnya aku nie dah 'berisi' ker..??- maklumla aku baru ja kawen)

Apa benda yg bwh dagu tue...Aku lupa la plak apa org panggil...Yang tue pun makin mengelebeh ja

Semua sluar jin aku dah makin sendat.

Bila aku pakai baju, dah nmpk lengan tue besOr

Bila pakai kebaya dah nmpk lemak berlapis2

Bila tengok cermin aku akan kata "Aku ka nie..??!!"

AKu nk try mus..mus..mustajab nie..Tapi takut lak..
Paham2 la..aku baru kawen..asben tak sabar2 nk timang anak. Dier tak mau anak menakan ataupun anak kucing! Takut terkesan lebih la...

Mustajab kan ada yg jenis losyen dan pil. Aku dah pakai losyen dan dah habis pun..

aku dah search kt google

•Pek kombinasi paling ideal untuk mengurangkan dan mengekalkan berat badan
•Sesuai untuk lelaki dan wanita
•Bertindak melancarkan sistem penghadaman
•Menyingkirkan toksin dalam badan secara efektif
•Kombinasi yang mampu bertindak secara dalaman dan luaran
•Khas untuk penggemar aroma halia  
 RM49.00

•Merawat sembelit
•Memecahkan lemak dan selulit
•Rumusan semulajadi dan tiada kesan sampingan
•Melawaskan sistem pembuangan dan pencernaan
•Mengurangan berat badan dan mengempiskan perut
•Membuang angin dan melegakan lenguh-lenguh badan
•Menyingkirkan toksin dan merangsangkan peredaran darah
•Kapsul 400mg
RM35.00 
•Pek kombinasi paling ideal untuk mengurangkan dan mengekalkan berat badan
•Sesuai untuk lelaki dan wanita
•Bertindak melancarkan sistem penghadaman
•Menyingkirkan toksin dalam badan secara efektif
•Kombinasi yang mampu bertindak secara dalaman dan luaran
•Khas untuk penggemar losyen yang lebih hangat dan panas
RM51.00

Cmna, apa dipikiran anda..??tolongla bantu..

No comments:

Friends