Semak Duit

22 October 2010

Hobi Pelik..

Korang ada hobi tak?
Aku ada hobi.
tapi pelik...
Hobi kumpul RESIT..!!

Resit nie aku dapat dr semua shooping complx na yg aku g shooping..
Ckp cm rajin g shooping ja kan..?
Aku nie sedang berjimat la...
Sebulan sekali jer leh g shooping!

-resit-

-resit-

Aku kumpul resit nie sbb aku nk bg kt adik aku.
Dia ada masuk apa tah la..
Bagi resit nnt dapat point..pastue leh tebus barang, topup dll..
Aku pun tak tau kepastian dan kebenarannya.
Takat resit tue aku bg ja la..
Nak wat apa lg kan..

Rasanya tue hobi ka apa erkk??
hihihi
 

4 comments:

Zura said...

itu hobi keuntungan namanye...

♥ aLLaH is tHe One ♥ said...

hobi yg menarik...
klu ada org buat contest utk pengumpul resit terbanyak mesti awk menang...haha

first time sy jmpa hobi nie..hehe
xrugi mna2 pasar raya or mna2 kedai yg mngeluarkan resit..
slalu org buang jew..membazir..
klu smua org mcm awk kn snang...
keep it up..gud luck..^__^

ardinihumaira said...

dni pun suka kumpul juga :D

jeBateja said...

Aiyokkk...polik lah plak....jom kumpul batu kat rel keretapi plak...ahakz

Friends