Semak Duit

08 October 2010

KOSONG

Hari nie aku tak da mood nk menulis entry baru tapi aku akan gagahkan diri utk menulis bila aku rasa ada idea okey..

Hari nie aku lupa wak duit langsung g kerja..!!!
gila siot...

Nasib bek duit utk bayar tol feri dah ada dlm 'sweater' @ baju sejuk..heee... RM2

Nasib bek aku dah wak sebungkus nasi lemak dari umah
 (ayah aku yg beli sbb aku tak sempat nk mkn sblm g kerja td)

-nie bkn nasi lemak yg aku nk mkn japg-

Nasib bek kat opis aku ada stok coffeemix Indocafe dan nestum

Nasib bek kt atas meja aku pun ada stok jajang a.k.a keropok mony!!

Leh la aku menjama sedikit mknan tersebut utk lapit perut....

NOTA:

1) Aku tak wat duit gara2 kemarin aku beli barang, duit semua ada dlm beg plastik kedai tersebut sbb aku dah pecahkan duit yg aku ada tue..

2) aku tngh mkn nestum sambil menulis entry nie...

2 comments:

QASEH ALYN said...

laaa...yaka...ishk2..awat la tak bgtau...klu tak leh pinjam..ptut la ajak p bli tadi tak mau...huhu...lain kali bgtau awal2 naa..

Unknown said...

saja syok2..leh diet..hikhikhik..

Friends