Semak Duit

20 October 2010

Tarikh hari nie pun cm cantek kan..?

20.10.2010

kan nampak unik..
Korang tak nak ker ambik tarikh nie wt kenang-kenangan.
Dulu 10.10.2010.
Nampak cm lebih kurang ja kan..?
Tapi tarikh 10.10.2010 lagi yg terbaik kot..

Aku nk wat apa erk pada tarikh nie.
Nak cipta 1 kelainan.
errrrmmmmmmmmm....
Kena pikir lama la plak.
Susah.susah..

errrmmmmmmmmm...
Nak wat suprise kt asben?
Suprise apa lak?
Nak wat kenangan apa nie?

errrmmmmmmmm...
Tak tau..
No idea..

Aku tak nak lepaskan tarikh nie..
Sebab aku suka tarikh nie
20.10.2010
@
20102010

Suka..suka..suka..

Pikir lagi..pikir lagi..


Korang tolong pikir sama naa...
tolong aku..

3 comments:

ardinihumaira said...

kalo boleh dni nak tarikh tu tapi apakandaya hu

F@R@ said...

buatla celebration...
kalau la 20102010 jatuh hari weekend sure ramai yg memilih tarikh ini sebagai tarikh keramat majlis tertentu...tp apa yg ada pd no 20102010 yerk??confuse sambil memimirkn sesuatu....

PinQib said...

hee. lawa lah.br perasan.

Check out on these:!

Latest entry di:
Present
Lagu Nangis
Ciri bini idaman

Friends