Semak Duit

20 October 2010

Episode 1 : Dinner @ Puncak Mutiara

Dinner nie dianjurkan utk menghargai staf opis kami yg dah bersara baru2 nie.
Namanya Encik Ismail.
kami di opis nie tak ramai sgt kakitangan.
jadi,kami semua agak rapat la..

Setelah mendapat kata sepakat kami semua memilih utk dinner @ Puncak Mutiara.
Korang tau tak Puncak Mutiara kt na??
Puncak Mutiara kt umah aku..dekat jerr..
Kt Kampung Pelet, Bukit Mertajam, Penang
Aku pernah pergi Puncak Mutiara nie semata2 nk beli ais kacang ja..
Dekat,memang tak kisahlah..

Malam tue aku la antara insan yg sangat seronok sbb wat pertama kalinya aku tak yah gerak jauh.
10 minit kluar dari umah pun leh sampai.

Aku wit asben gerak nek keta.
Aku sengal ckit sbb tue aku wk asben aku skali..hihi
Nk kenalkan kt para rakan2 opis aku sama..

Tak mau cita panjang2 sbb aku dah tak sabar nk tayang gambar nie.

layan gambar mknan dlu..huhu

wit my asben

antara yg bawak family
- kak Eja wit Amir & Amar comeyyy-

dari kiri
Kak Yus a.k.a Cik Sifu , Kak Fieza & AKU

yg diraikan
-En. Ismail wit wife & ank-

Gambar yg 3 dara tue tau
-kak Haizan, Kak Zah, Kak Sha-

gambar KAMI lagik

Cik Sifu wit Amar Comeyy

1 table gn aku
-Masyitah-

1 table gn aku
-Kak Fieza-
(aku tengah gelojoh me'mamam' tue)

-aku-


nnt sambung lagi di episode seterusnya okey..

2 comments:

Ct Arina said...

waa syoknya makan besaq!
~_^

jeBateja said...

Geram tul den dgn ikan tu....eiii....best tul....dapat makan ikan pun tak pe arrr....

Friends