Semak Duit

08 December 2010

Aku dah berkenan nie..jantung hati aku...psstt..psstt..ngorat ckit..

Jatuh cinta lagi
lagi-lagi aku jatuh cinta

Aku dah berkenan tahap gaban dah nie.
Berkenan gila-gila!

Aku paling suka yang kat bawah nie..
mewah..sport..menarik..tertarik...
namanya TUAH

oooohh Hang Tuah ku....muahh..muahh..muahhhhhh.


yang nie aku suka gak tapi jatuh ke tangga no 2
Namanya LEKIR


Yang nie plak aku rasa klu nk wat driff memang sesuai sgt la..
Tangga ke 3
namanya JEBAT.. (cm penah jer aku dengar nama Jebat nie...JEBATEJA,,,<)


Tangga ke 4..!
aku tetap suka...
namanya LEKIU


Tangga ke 5
Namanya LEKIU
nampak cm proton saga baru kan..?
tp canggih lg rasanya...



1 comment:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

tak pernah dengar pun nama kereta2 nih.. yang hangtuah hang jebat lekir lekiu tu tau la.. :P

Friends