Semak Duit

07 December 2010

Pop Kuiz.... (Cuba teka apa yang aku nampak)

Aku duk sibuk geledah blog-blog, sambil-sambil tue aku geledah gak laman web untuk gossip tue.
Bukan niat apa.
Cuma nk tau perkembangan artis ja.
Tetiba aku dapat idea bila aku terpandang 1 gambar nie.
Aku ada terbaca dalam 1 blog tue, dia wat cm teka-teki mencari benda...
tapi...
Aku nk wat cam len lak sbb aku nampak dulu kt laman web len sebelum aku baca kt blog blogger tue...
Aku dah lupa la apa nama blog tue...

Aku nk wat POP KUIZ..!

Korang cuba cari apa yang aku nampak kat gambar nie??



Jawapannya korang mesti dah dapat kan???


Rugi la insan nie.
Tersilap fashion.
Ko pakai hentam ja semua noOo.
Aku yang pakai tudung nie plak terasa malu wei.
Kawan-kawan insan nie tak bg tau ka kt insan nie?
Yang pompuan tue! yg laki aku dah tak kisah sbb lepa tue mmg tengah gumbira melihat segalanya.
Macam dah leh X-Ray.
Aku tak tau la kejadian nie kat mana.
Korang mesti boleh agak kot.

Pesanan wat gadis-gadis, wanita-wanita dan perempuan-perempuan semua.
Tolong jaga adab berpakaian terutama skali wt golongan yang bertudung.
Malu beb!!

Nak berfesyen pun fikir sama na...
Malu beb!!
Malu beb!!


2 comments:

Makbed said...

ahahaaaa... adehh dehh..dehh... adehh...

Unknown said...

rasenye ppuan tu tak pasan kot..
kalo tak sure die malu gile kot..
patotnye kwn die tu tegur la..

Friends