Semak Duit

28 December 2010

Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"

Korang nak hadiah brng dr IKEA berjumlah RM 111.11 tak?
Aku tak pernah ada brng dr IKEA.
So, aku terlalu teruja sambil melompat2 skrg nie sbb aku nk join GA nie.
Td aku jejalan ke blog-blog yg ada.
Aku terjumpa 1 blog nie.
Ada GA la...!
Aku dah excited sgt nk join.
Hadiah pun leh tahan gempaq.
Keputusannya aku join GA!

1 Hadiah Utama:
Table Lamp IKEA...
(cantik kan..? tambah2 klu ada kt umah aku)


 10 hadiah saguhati:
Frame & Tea Towel Table  IKEA...


Jom kita sama2 join GA eqbalzack "SERBA SATU" sempena 1.1.11

 Anda hanya perlu ikut syarat-syarat di bawah:

1. Jadi Followers eqbalzack.com
2. Buat 1 entry bertajuk Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"
3. Entry MESTI mengandungi banner di atas dan linkkan ke blog eqbalzack.com
4. Tag 1 (SATU) orang rakan blogger lain dan pastikan mereka tahu.
5. Tinggalkan link anda pada entry di eqbalzack.com


Tarikh tutup: 
1.1.11 jam 1.11 pagi

Keputusan: 
1.1.11 jam 11.11 pagi

Nak tag utk deekuntum.blogspot


 

1 comment:

Friends