Semak Duit

03 December 2010

Info bg Pereka Bentuk Bangunan

Aku minat gak bab2 mereka2 bentuk nie.
Tapi tangan aku tak kreatif macam tangan orang len.
Atau dlm maksud lain, tangan aku tak da seni!

Aku minat bidang hiasan dalaman.......
Tapi rumah aku tak da lagi sentuhan dari tangan aku..

Nak wat cmna..
Tangan tak seni tp rasa minat...

Aku nk tunjuk cikit bangunan2 yang unik dan canggih nie..
Mesti tak tergapai akalmu kan..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










































 
















Macamna unik pun bangunan2 nie, kena pastikan yg bangunan nie kukuh.
Aku takut ooOo..bangunan tinggi bagai nie..Gayat...

Dengar kata Perdana Menteri kita pun nk wat Bangunan 1 Malaysia 100 tingkat kan..???
Lg aku gerun mendengarnya...
KOMTAR yg aku duk tkt 49 pun leh terasa tinggi..
Tambah2 bila turun lif....

uh..uh...uh....seriau aku..!

No comments:

Friends