Semak Duit

22 February 2011

Mizz Nina >> Nina nama adik aku (AiNINA)

Aku sendiri pun tak tau apa kena mengena Mizz Nina gn adik aku.
Namanya ja la... "NINA"

Aku saja ja nk share cita pasal Mizz Nina yang sekarang nie berstatus 'Tunang Orang'
Tunang kepada Noh HUJAN..(sudah semestinya korang kenal sgt kan..kan..)

Sebelum nie aku tengok Mizz Nina nie cam tak berapa cantik ja..
Tak tau la..mata aku...

Tapi selepas aku tengok 1 gambar Mizz Nina ...

Cantik gak budak nie...! (dlm ati la...)



 nie MizzNina kan?

Betul tak cantik?


nota: aku rasa ada yg tak suka dan ada yang suka kt Mizz Nina nie..
Klu korang tak suka, korang bolayan dah la entry nie




Adik aku nama Norainina :P

2 comments:

peaNut said...

blh thn gak la dia ni...tp bab menyanyi,,pada pndpt peanut..cam kurenggg je...

~♥ iella ♥~ said...

Peanut : rasa cm sokong la apa yg peanut ckp..sbb dia pandai speking kot yg leh nyanyi lagu ongputih tue..

Friends