Semak Duit

23 February 2011

Syahdunya di tengah hari nie

Syahdu?
Bukan sebab apa2..
Saja jer nk citer kt korang yg aku tngh wat keja sambil layan lagu hindustan...
 Lama tak dengar lagu hindustan nie..
Lagu dulu zaman2 Shah Rukh Khan, Salman Khan..dll berlakon tue....peh..mmg best..
Aku kenal pelakon jer, penyanyi aku tak kenal. hu.

Korang nk dengar ker lagu hindustan?
Klu korang nk dengar korang klik cnie ---> mutiarafm
Haaah... memang MutiaraFM.
Orang Penang kena la sokong bahan Penang kan..? (ckp cmtue sbb kt opis internet kena block, tp yg nie leh plak...)

Layan ler nak..aku pun try2 jer sbb dah boring dngr playlist sendiri (lagu ulang2)

printscreen yg aku tak edit pun




:: sambil wat keja aku tetap layan.......
:: layan apa??
:: layan lagu hindustan
:: aku tngk email & blog aku jugak

2 comments:

Ct Arina said...

tetap setia dgn hotfm. haha ;D iella, rina ade wat GA. sudi2 la join ~_^

Unknown said...

Rina : hi, dah join GA Rina tue.. Hrp2 bertuah ler..:D

Friends