Semak Duit

30 March 2011

Poco Poco, Haram? Korang menari Poco Poca tak??

Di Perak. Poco Poco diharamkan sbb tarian Poco Poco nie mempunyai unsur kepercayaan agama lain(Kristian *pemujaan roh)

Keputusan nie dibuat dengan sebulat suara dalam Mesyuarat Jawatankuasa Fatwa NEgeri Perak.

Aku sebenarnya tak pernah try pun nk menari Poco Poco nie.
Tapi, dulu ada la group goverment wat aktiviti nk tari menari Poco Poco nie time rehat yang panjang pada ari Jumaat.
Aku tak join.

Aku sebenarnya terasa gk nak mencuba tarian Poco Poco nie tapi tak da kepakaran yg nk mengajar.

Now, dah tau situasi tarian Poco Poco nie aku rasa tak payah la aku belajar kot walaupun hanya fatwa nie dikeluarkan oleh Negeri Perak je.

Satu lg info nk g tau ialah 'Kajian mendapati tarian yang sering diamalkan di Jamaica itu bercirikan agama Kristian. Oleh itu, ORANG ISLAM HARAM DIAMALKAN'


 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


 
baca selebihnya di poco poco

2 comments:

jeBateja said...

den tak minat n tak reti...yg den minat.....makan puding....ahakz

peaNut said...

tarian ni mmg famous..tp,,peanut x reti..hehe...mmg xda seni la nk menari...huhu

Friends