Semak Duit

15 April 2011

Sekitar Majlis Sambutan Hari Lahir

Tak banyak yang diceritakan.
Rasanya buat masa nie mmg aku sangat sangat tak da idea untuk memulakan bicara.
Lebih mudah untuk mendiamkan diri.

Majlis nie disambut bagi sapa sapa yang lahir pada bulan Januari hingga Mac shj.
Len bulan, Len kali okeh...
So, Jgn jeles klu lepa yang sambut kali nie dapat kek 2 tingkat!

Tak Pa la...nnt bulan Disember tolong la sapa sapa sambutkan untuk aku yang lahir pada 09 Disember nie. *time berpantang klu diizinkan...

Korang layan jer la gambar gambar nie.

Ada la aku terselit ckit dalam gambar nie...

❤❤❤
❤❤


kek 2 tingkat


gadis gadis ❤


tangan sapa pun tak tau ler...aku dah baik punya nk snap time nie


happy birthday to Ija, Dila, Lin, Lan, Mail & CC Mat


tak sabar nk tangkap gambar tak sabar nk cucuh api tak sabar nk tiup lilin


cantik kan


1,2,3 potongggg............


4,5,6 potong lagi........


sila abaikan aku yang kalut nk bergambar gak *muka aku sekarang nie makin tak elok!


2 orang dari kiri "bukan birthday hampa la!!"


Semua nk inframe


layanan istimewa dr bos


layanan istimewa dari bos
nganga..jgn tak nganga...
























4 comments:

puteraduyong said...

slamat hari lahir gak buat mereka semua... :)

aNaYaNa said...

selamat hari lahir untuk mereka..
ada saper2 dapat adiah tak tu?hehe

peaNut said...

pipi iella dh mula nmpk berisi la..huhuhu

BuDaK PeGheLiH said...

happy birthday utk semua org.. hehehe :)

Friends