Semak Duit

15 September 2011

Pergi Singapore Semalam

Best sangat p Singapore semalam.
Walaupun bersesak dengan orang ramai.
Aku tetap best...hihi
Disebabkan best sangat, aku sampai tertido sambil tersenyum..hihi

OoOOo...

Sorry la sebab korang semua kena tipu gn aku.
Aku bukan pergi Singapore.
Aku cuma pergi Klinik Singapore..hikhik..
Alaaa...klu orang yang biasa gan Bandar Seberang Jaya @ Bandar Sunway, Pulau Pinang..Mesti tau kt mana letaknya Klinik Singapore..

Kan kemarin @ semalam aku dah wat entry pasal Rancang Nak Pergi Scan (klik di sini klu nk baca)

Aku dah pergi scan.
hik hik hik...






Doktor kata....
 
Doktor kata....


Doktor kata....


Doktor kata....


Doktor kata....


Doktor kata....






Nampak "burger" dia.

maksudnya ??

fikir & bg jawapannya kt aku..hik hik..

En. Asben yang tak berapa reti & nampak masa scan tue pun dah tanya macam macam soalan kt doktor tue..

Alhamdullilah..baby sihat dan aku nampak muka dia...
Bestttt gila..
Nampak mata gn hidung...mulut..




~~~~~~~~~~~~
pening kepala..nk p tido kt surau jappp..
























               

No comments:

Friends