Semak Duit

11 January 2013

Risau , Gelisah , Susah Hati , Segalanya..

Pagi semua.
Di pagi Jumaat yang mulia nie bukan niat aku nk hilangkan mood semua orang.
Sebenarnya sejak 2,3 hari nie hati aku risau, gelisah, susah hati ja..

Ya Allah,
Kepala aku fikirkan family aku tue.
Kenapa nk kena fikir kan? mesti orang tertanya tanya.
Ada baca paper tak? ada tengok berita tak?
Tak kira la baca paper harian metro ka, berita harian ka..tak kira gak la tengok berita kt channel tv mna pun.
Semua ada berita pasal "OKT yang meloloskan diri dari tahanan!"
Serius. Kejadian tue berlaku di kawasan rumah aku! dan yang paling takut OKT yang ada beberapa orang tue duk sembunyi di kawasan rumah aku!
Semalam ada 2 orang yang kena tembak tue pun dekat sangat gan kawasan rumah aku!
Ya Allah. Takutnya aku.

Badan ada kat opis, Komtar..tp fikiran kat rumah ja..
Risaukan mak, ayah, anak, adik, sepupu sepapat, sedara mara yang lain lagi.
Takut kalau kalau orang jahat tue tersesat masuk area rumah aku!
Serius. Aku takut nie.

Aku pesan kat mak "mak kunci pintu rumah bila bila pun"
Aku risau. Serius. Hati tak tenang.

Baca la berita selanjutnya di JoeMafiatersungkur
Nie ada gambar kejadian semalam.

Ya Allah, Selamatkanlah kami sekeluarga

pix_topright

1 comment:

eynda said...

Paham sangat kebimbangan Iella... semoga semuanya selamat...

Friends