Semak Duit

07 June 2013

Nasihat Ibu Kepada Auni

Salam Jumaat semua.
Pagi ni, aku buat sesuatu perkara yang aku rasa sangat baik. Baik untuk Auni.
Selalunya sebelum aku keluar pergi kerja, aku akan cium pipi Auni dan ambik bau dia.
Suka sangat. Bila buat cmtu aku rasa cm tak mo p kerja ja. Rasa sayangnya nk tinggal Auni.
 
Tadi pagi aku cium dia..ambik bau dia..
Yang aku tak pernah buat kt Auni ni la...
Aku pegang umbun umbun Auni dan bercakap (berbisik betulnya..) dengan Auni. Auni tengah nyeyak lena lagi time tue..
 
Ibu pesan kat Auni
 
"Auni jadi budak baik tau..."
"Auni jadi budak pandai tau.."
"Auni jgn buas- buas tau"
 
Tengah duk nasihat cmtue..tetiba ja Auni tersenyum....hmmm...lebarnya senyum walaupun dalam tido (tak sempat nk snap pic).
Auni senyum mcm nk bg tau kat ibu yang dia dengar nasihat ibu kesayangan dia nie..
 
Tenang hati aku.....
 
Boleh la wat keja gn aman di hari terakhir pada mnggu nie..

No comments:

Friends