Semak Duit

20 August 2010

berapa ari haku nk ambik cuti raye..

Aku kena plan aturcara utk hari raya nie..Baru ja 10 ramadhan kan..tp nk wat cmna,kena fikir gak sbb jadual utk cuti raya dah keluar..cuma kena 'X' ja bila nk cuti..Aku cheak cuti aku setelah ditolak tambah (x da tambah cuti pun sbb tiap2 tahun dah dapat..),Aku ada 14 hari lagik selepas aku korbankan cuti aku masa aku kawen ari tue..hehe..

Leh ambik cuti lagik kann??bos mesti kasi punya...Aku nk ambik cuti dari 9 Sept - 16 Sept 2010..Okey..?? Korang tengok kalendar,baru nmpk apa yg aku cita nieh.. 17 Sept 2010 bersamaan ari Jumaat...Adakah aku rajin nk g kerja.??Aku akan usaha jugak...

Sebenarnya,permohonan cuti nie bos pun x tngk lagik...Aku dah wat perancangan macam2..Yer la.. First time beraya sbg isteri..Ada mertua lagik..macam2...

nota : Aku harap cuti nie diluluskan...please bos..(walaupun bos x kan baca blog aku nieh)

3 comments:

ardinihumaira said...

seronok kan kalau dapat cuti lama2 ;)

~♥ iella ♥~ said...

Dni : klu lagik lama.sure lagik malas nk start keja..hehe

peaNut said...

wahhh...best dpt cuti lama2.kita sama tau..cuma peanut x ambik sebelum raya tu..peanut cuti 13-17 je..huhu

Friends