Semak Duit

19 August 2010

nk mintak tolong cikit...

Nak minta tolong cikit leh x??nk minta sangat2,sbb la nie trasa sedih sgt..meleleh air mata aku nieh.. X susah pun aku minta tolong nie. Leh x kita semua Umat Islam boikot barangan israel??Aku cuba nk dapatkan barangan israel nie...tp dah search kt gOOgle tapi tak jump lagik..nnt aku publish kemudian okey..

Aku nie terasa sedih sgt sbb tadi aku pergi dengar sendiri pengalaman Saudara Norazman yang diserang masa konvoi bantuan nie nk ke Gaza. Tajuk besor ialah Kisah Benar Penawanan Mavi Marmara.

Banyak video & gambar yg ada. Video ahli2 konvoi kena tembak,kena pijak,kena seksa...Ya Allah, moga syahid mereka semua diterima Allah SWT..

Kalau korang semua nk tengok video2 tue apa kata korang 'suggest'kan kat ketua jabatan dan ketua-ketua tempat keja masing utk jemput Saudara Norazman tue sendiri..

Meleleh air mata aku melihat kekejaman...

Nota : Aku agak serius utk entry kali nie sbb aku takut gn kekejama..Aku ibaratkan yg mati tue mcm ibubapa dan saudara aku sendiri..Mmg sedih sgt..

3 comments:

jeBateja said...

Paling den ingat...ada ROKOK....adalah ISRAEL....sampai sekarang tak leh nak buang habit tuuuu

Unknown said...

tue la pasal..rokok tue penyumbang pd israel..hisapla rokok daun dah ler...

Ct Arina said...

klu igt tu insyaallah bole kot nk boikot.
kdg2 klu tgh bershopping tu da x igt la iella mane brg israel mane x.
xpe..kite cube same2~
boikot ISRAEL!!

Friends