Semak Duit

06 August 2010

makan free sempena nk berpuasa nie...cedappp...

Lunch hari nie aku kluar jalan-jalan kejap. Cuci mata,beli barang cikit...pastue masuk Ofiz..pastue main game kejap..pastue tidoOOo...pastue aku and the geng pergi serbu kat tingkat 6 (tempat pekeja2 di  KOmtar nie skodeng makanan) hehe..Pak Mid (tokey kantin tingkat 6) wat kenduri.....Ada laksa,roti sorai,nasi impit... sampai terimpit kami kat sana...Semangat kenduri tue kami tempuh sekali agar kenduri tue dapat selesai dgn aman dan makanan semuanya harusnya habis....hehe

"Beratur!Beratur!" dah macam budak2 lak duk beratur nk ambik makan...tapi best...ramai orang....

Hari Isnin dah tak da makanan lagi kat tingkat 6. Harap maklum!!

2 comments:

jeBateja said...

Waaaa..korang pun ada makan free...sama lah...awat hang tak snap gambo...nak tgk muka TOKEH tu...ahakz

~♥ iella ♥~ said...

la...aku guna hset tak da kamera,cmna nk snap gambar..tak kan aku nk wak kamera digital la kot...habis,aku nk ambik makanan cmna....Kira snap ja....makanan pOn habis...tak aci..tak aci la...

Friends