Semak Duit

29 November 2010

Info dari my asben

Katanya dah hujan kt rumah aku.
Aku tak cukup masa lg nak balik..
Mesti aku basah lagi hari ini.


Minggu lepas aku dah basah bila terpaksa merempit gak walaupun hari hujan.
Dalam merempit tue tiba2 aku rasa moto aku melelong-lelong..
ehhh, knpa lak taya belakang aku nie???
Pancit!!!!!

Haaa,tgh2 hujan tayar moto aku pancit...
Ya Allah, dugaan...time pun dah nk pkl 7 malam...
Susahnya hati aku hanya Tuhan ja yg tahu..

Jauh gak aku wak moto slow2 smpai la ke rumah..
Sesampai je kt umah aku dah jd stress..gn sejuk lagi.. (kesian aku kan..?)
My asben yg baik ati tue pun tukar la tayar moto yg pancit tue sbb esok pagi aku nk kena g kerja lagi...
Pkl 7 lebih,kedai moto pun tutup dah..

Sayang my asben...muah..muah...

Aku tak mo basah lagi hari nie...!
Korang nmpk tak aku duk bawak moto kt belakang tueh..?



2 comments:

jeBateja said...

letak payung kat motor oooo...nampak cun....payung berger tu...pehhhh

Unknown said...

Jebateja : cuba bayangkan..... motor dan payung burger....isy..isy..kesian sapa yg wak motor tue..

Friends