Semak Duit

01 December 2010

Cepatnya dia dpt penganti lepas putus cinta

Nasib kita la manusia..
Klu bernasib baik dpt la berkahwin gn pasangan yang kita dah lama berkawan.
Yang tak bernasib baik plak bila dah lama berkawan..last2 putus di tengah jalan...
Kadang2 aku terfikir gk yg ruginya kawan lama2 tanpa ada ikatan yg sah.
habis berbelanja dah memang tak terkira kan..?
Tak kira la bg pihak pmpuan atau pun pihak lelaki sendiri.

Tapi orang slalu kata "Kalau ada jodoh tak ke mana"
Jadi, korang jgn risau sgt.
Tuhan Maha Adil.

Aku nk gossip pasal Zahid nie..
Korang ingt tak Zahid AF tue??
Alaaa..yg kawan gn Rita tue??
Rita yg tinggi tue??

Kan diorang dah putus kan..?
Tapi Zahid dah ada penganti baru..
Saham tengah laku @ mereka nie tak serik bercinta??

Patut kah kita serik utk bercinta???!!

Aku nk tunjuk cikit gambar Zahid wit dia punya girlpren...
Rita aku tak tau apa status dia skrg...
Nnt kita terjah sama2 okey..!!!

creadit by mforum2

katanya anak VIP

10 comments:

Zura said...

aik...senangnye dpt pasangan..

Joy said...

salam kenal...

Boleh tahan lawa penganti nye ;)

Makbed said...

uii..dah putus dah? kawan lama gak depa ni

.:mama dhia:. said...

nak wat pembetulan...
hehehe..
gf lame zahid name nita bukan rita...
jgn marah arr..

PinQib said...

rita da ada pakweeeeee
la


Entry tangkap leleh. Must read!

~♥ iella ♥~ said...

Zura : org ansem gn org lawa nie mmg cepat dpt peganti kot..

~♥ iella ♥~ said...

Joy : Salam Kenal kembali..

Artis,mestilah nk yg lawa2...nk wk g majlis & anugerah pa2 nnt.

~♥ iella ♥~ said...

Makbed : A'a..dah putus..Lama gk rasanya lepa nie couple

~♥ iella ♥~ said...

Mama dhia : tima kasih ats pembetulan tue...baru terperasan mmg nama ex-gf Zahid tue nama Nita...hikhik...tersilap info lak plak...

~♥ iella ♥~ said...

PinQib : dah ada peganti gak ker..??okey la tue..sama2 ada penganti..

Friends