Semak Duit

19 November 2010

Salam Aidil Adha


Walaupun hari nie dah hari raya yg ke-3.
Aku harap,aku tak terlewat lagi nk ucapkan Selaat Hari Raya Adil Adha kepada kawan2 semua..
Aku tak sempat nk update blog.. soweeii erkk..
Cm biasa...aku tak da gambar masa raya yg lepas...
errrmm....aku nie dah jadi malas nk usung kamera digital tue ke sana, ke mari...

Hari nie aku masuk keja pun dengan semangat yg ada tahap lemah.
Dah bernyala2 dah lampu kt dada aku cm Otromen bila lemah...
Huhuuuu..

Ada wat korban ker kt umah korang??
Mesti dapat bnyk daging kan?
Peti ais kt umah aku penuh gn daging.
Aku rasa sebulan aku kena mkn daging saja rasanya...errmmm...tak pa,aku suke...

Aku tak tau apa lagi nk tulis...

SALAM AIDIL ADHA...!!!

Suka mkn daging rebus cicah air asam.....
fuhhh, sedap..




1 comment:

jeBateja said...

Selamat Hari Raya AidilAdha buat Pren n Asben.

Hang kalau malas nak usung kamera digital...hang pakai jerk HP SONY c510 mcm cek...harga dulu dlm rm470 termasuuk 2gb memori kad. Gambar2 dlm blog cek semua pakai HP tu. Sonang...nak upload gambar dlm blog...cucuk jerk kabel USBnya yg diberi percuma ( termasuk aksesori ni...)

Errr....nanti hang buat daging cicah asam tu....pas tu upload dlm blog...sebab cek tak pernah tgk daging cicah asam...leh kah???

Friends